pondělí 17. srpna 2015

Bříško....


                                                 








jsem přece malá 



............







neustále se řeší 
moje
bříško 






                                                          





                     

                                                                                ach , ti rodičové :-)))
                                                       než se budu vdávat  , tak bříško bude přece fuč !!
                                                     
                                                       




       Přeji všem dobrou náladu 

         a hlavně : 
       s plným bříškem jde všechno lépe !! 








9 komentářů:

  1. Ivanko, moc krásné fotky a kouzelný komentář :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko - děkuji , (obličeje na blog nedávám) - ale to bříško - to jsem musela :-))

      Vymazat
  2. Krásné...já ty malé mrňousky zbožňuji. Mám dvouletou neteř a je tak sladká ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. No...len aby na tej svadbe to brusko zase nebolo... :))
    Mala je kuzelna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha.. to může být :-)) děkuji za návštěvu♥Iva

      Vymazat
  4. Ivi, krásný příspěvek, já například řeším bříško celý život, dětičky to je naše velká radost, viď?
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi to máš pravdu - velké , malé ..pořád děti !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Velké bříśko řeší kdekdo :)))
    Moc pěkné foto. Eva

    OdpovědětVymazat