úterý 8. července 2014

Prázdniny v krajkách....

                                   

                                                                   .....    konečně    ...
.
                                                                          halena  ♥
                                                      jemná - lehce průhledná  bavlněná látka
                                                                    na léto jak stvořená
                                                               s  krajkovou ozdobou  
                                    
                                      Moje krajkové výtvory jsem háčkovala ..... zatím jen do skříně :-))
                                              a teď s příchodem léta jsem uznala, že nastal jejich čas
                                                     Prázdniny tady a ... já  nemám co na sebe !!!!
                                                   
                                                                                                                                   


Drobnokvětá růžička mi tak naplno vykvetla , že je nádhera ji stříhat do vázičky
a tady jsem vám ukázala, jak si udělat


když zrovna tento druh růžiček pomalu nakvétá 
a  větvičky jsou  plné poupátek



s levandulovým věnečkem 

I love it !!





                              Hned se přiznávám, že mám rozpracovanou ještě šatovou variantu...
                                                           
                                                               a že  mě to hodně baví !!!!
                                                       
                                                                   ♥      ♥      ♥





3 komentáře:

  1. Iv...krásné vše.
    Halena je úžasná, tohle se mi přesně líbí.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, halenka se ti moc povedla - jemnost a elegance v jednom.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat