neděle 18. května 2014

Dnes je třeba pečení oslaviti....

                                             
                                                   .....  a jak jinak než něčím sladkým
                                             
                                               


                                                    Každý z vás už jednou určitě pekl :

                                               ,,Vatikánský chléb štěstí,,
                                       
                                        putovní těsto....koluje po světe stejně jako emaily...
                                          a v správnou chvíli se dostane ke každému z nás....
                                               

                                             Tak jsem se i já stala majitelkou onoho těsta...
                                                      než si však chléb můžete upéct
                                                   musíte se o něj celý týden  starat :-))




                                              On to chléb zas až není ..je to spíš buchtička !!
                                         a to bych nebyla ani já, abych nezkusila něco jiného
                                                 ... no šlo jen o záměnu koření :-)))



 A když už jsem měla troubu rozpálenou 
šoupla jsem tam 

 ,,trhací chleba,,



                                            Tato slaná - česnekovo x sýrová varianta
                                                               je prostě NEJ

                                          do těsta jsem přidala ještě poslední zbytek
                                               mých domácích sušených rajčátek :-))
                                                 
                                        Jestli budete chtít někdo tento trhací chléb upéct
                                            inspirujte se   u odborníka = u   MARYNY
                                             pak jsem ho viděla  taky   u  HANIČKY
                                                a luxusně upečený     u Lenky-včelky
                                             





,,Nezáleží na tom , jak se vaří,
ale s jakou láskou se to dává dohromady,, 
                                                                               J.Hašek


♥   ♥    ♥
mějte se všichni krásně





                                     

4 komentáře:

  1. O putovnom ceste nic neviem... Trhaci chlieb vyzera fantasticky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho kdysi dááááávno měla a proto vím ,co to je ....ale kde se s tím začalo - to je mi taky záhada :-)) , měj krásný víkend ♥ Iva

      Vymazat
  2. Ivanko, putovni testo take neznam. Krasne jsi to napekla! Zdravim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji za návštěvu a přeji krásný víkend ♥

      Vymazat