pátek 22. listopadu 2013

Světýlka ....

                                                              .... venku sníh 
                                                   za okny rozsvícená světýlka
                                                            z  kamen sálá teplo
                                                   po doušcích upíjíme horký punč....
                                                     Myslíte, že to u nás tak vypadá -
                                                               zatím je ještě čas !!!
                                             
                                               zatím si svítíme jen tak , večer pro radost 



                                                
                                                                     
                                                 Znáte Aladinovo koření a Kardamon ?
                                                                  Koření do kávy

                  Koupila jsem si obě  pro vylepšení sváteční atmosféry -  až o svátcích dorazí návštěvy :-))
                                             abychom si všichni pochutnal na něčem novém,
                                                       
                                            Náhodou přípravu  tu já pomalu a jistě stíhám
                                                             - na vánoční pečení jsem si
                                             nasušila  citronovou kůru ...  nachystala vanilkový cukr....
                                               
                                            stihla jsem  trochu šípkové a jeřabinové marmelády...
                                     
                                            a teď už pojďte ochutnat Aladinovo koření  ♥ :



  



                                                      A jak jste na tom se světýlky vy??
                                                                         Už svítíte ??
                                                     

Krásnou světýlkovou náladu 
vám všem
♥  ♥  ♥


3 komentáře:

  1. takéto korenie nepoznám, ale sviečky musia horieť....máš nádherné naberačkové svietniky...

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, naběračkové svícny vypadají parádně, já těm svíčkám moc nedám, hlavně nemám ráda ty voňavé, zato kořeníčko by mě lákalo, nikdy jsem ho neochutnala, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, ty naberackove svicny jsou paradni :) Cardamon koreni znam, pridava se pomlety do moucniku, ale s Aladinem jsem jse jeste nesetkala. Svitime si take vetsinou vecer u vecere :) Mej se krasne :)

    OdpovědětVymazat