středa 16. října 2013

Jak jsem pekla ♥

                                         

                                           francouzské koláče a slibovala recepty.

                              Možná pravý Francouz by mě řekl , co je na těch koláčích
                                  francouzského . Je to způsob přípravy ?
                                                    Nebo snad ty  mandličky :-))
                                     
                                 Ať je to tak, nebo tak, rozhodně stojí zato je vyzkoušet ♥
                                                       
 


 
 
 
                                          


 
 
 
a druhý koláč jsem pekla už před časem a byl taky skvělý
 
 
 
 
                                    
                                                a když k tomu přidáte kopeček šlehačky :-))


 

Děkuji vám za milé komentáře
a
přeji sladké pečení
 
♥  ♥  ♥
 
 
 

7 komentářů:

  1. Ajaj.... To teda vyzera fantasticky. Nech uz je to francuzske ci nie, musi to chutit bozsky

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjej, no dala bych si, fakt že jo:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se , že odbočuji od pečení :-)) ALE asi týden se nemůžu dostat do svého blogu a přidat příspěvek.,,Hlavní stránka,, a ,,design,, se otevřou ale je tam prázdno.... vůbec nevím ,kde bych se dopátrala PROČ TO JE??? nemáš nějakou radu???

      Vymazat
  3. Take bych si dala, zavonely az k nam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koláč vypadá fantasticky, jablek mám plnou zahradu - vyzkouším. Ale popravdě ten recept je tak mrňavý, že ho téměř nepřečtu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trochu jsem s tím zápasila- ale mě se zobrazuje dosti velký - příště se polepším ♥

      Vymazat
  5. Ivčo, koláče vypadají báječně a určitě tak i chutnají. Moc děkuji za inspiraci.
    Hezký zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat