úterý 26. března 2013

Prasátko alá Maileg

                                                   
                                                              Velikonoce jsou tu !!!
                                     pondělí bude volné - to bylo dnes informací :-))
                           Moje tvoření jsem měla vystavit ve čtvrtek - bylo by to stylové
                                                      zelená všude kam se podíváš


                                                                         
 
                                          
 






                    materiál jsem sháněla v dětském sekáču... a že bylo z čeho vybírat !!!
                                                        
 
 
 
                                                                                                                                                                                        

 
 mezi obrázky jsem vložila pár inspirací 
ať dodám barvičky 
 
♥♥♥ 
 

2 komentáře:

  1. Zelené prasátko jsem sice ještě nespatřila, ale to tvoje vypadá skvěle:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..bude ve velikonočním balíčku - tak zelená je povolená :-)).děkuji za návštěvu Iva

      Vymazat